Gudang Informasi

הצהרת בלפור - משפחת כהן.:Collections of Jewish Communities -- Morocco - ממשלת הוד מלכותו מקבלת את העיקרון כי יש לכונן את ארץ ישראל כבית לאומי.

הצהרת בלפור - משפחת כהן.:Collections of Jewish Communities -- Morocco - ממשלת הוד מלכותו מקבלת את העיקרון כי יש לכונן את ארץ ישראל כבית לאומי.
הצהרת בלפור - משפחת כהן.:Collections of Jewish Communities -- Morocco - ממשלת הוד מלכותו מקבלת את העיקרון כי יש לכונן את ארץ ישראל כבית לאומי.

ממשלת הוד מלכותו תעשה מיטב מאמציה להבטיח השגת מטרה זו ותדון בדרכים. (מתוך הטיוטה הציונית של הצהרת בלפור, יולי 1917. הצהרה שניתנה בידי בריטניה לתנועה הציונית. * בריטניה תעשה את מירב המאמצים שהמטרה (הקמת מדינה ליהודים באי) תיעשה ותצליח. להתארגן בקרבם ועדים ואגודות מחאה שונות. ערביי ארץ ישראל התנגדו ל הצהרת בלפור וראו בה פגיעה בזכויותיהם.

ערביי ארץ ישראל התנגדו ל הצהרת בלפור וראו בה פגיעה בזכויותיהם. ×
×"נשיא × ×'ון מ×'קש ללמו×" על ×'× ×™ משפחת רוטשיל×" | ארכיון ×"מ×"×™× ×" from catalog.archives.gov.il
* בריטניה רוצה להבטיח שהעמים האחרים באי לא יפגעו (הערבים. * בריטניה תעשה את מירב המאמצים שהמטרה (הקמת מדינה ליהודים באי) תיעשה ותצליח. הסכם זה לא יצא לפועל. קראו את שני הקטעים הבאים וענו על שתי השאלות שלאחריהם: הצהרה שניתנה בידי בריטניה לתנועה הציונית. ממשלת הוד מלכותו תעשה מיטב מאמציה להבטיח השגת מטרה זו ותדון בדרכים. (מתוך הטיוטה הציונית של הצהרת בלפור, יולי 1917. הצהרת בלפור הייתה ההישג החשוב ביותר של התנועה הציונית עד כה. ערביי ארץ ישראל התנגדו ל הצהרת בלפור וראו בה פגיעה בזכויותיהם.

ההצהרה התבססה על מסקנות הוועידה הקיסרית של האימפריה הבריטית שהתכנסה באותה שנה ב לונדון ואשר הלורד בלפור עמד בראשה.

ממשלת הוד מלכותו תעשה מיטב מאמציה להבטיח השגת מטרה זו ותדון בדרכים. (מתוך הטיוטה הציונית של הצהרת בלפור, יולי 1917. * ממשלת הוד מלכותה (בריטניה) תראה בעין יפה הקמת בית לאומי ליהודים באי. הצהרת בלפור הוא שמו של נייר עמדה משנת 1926 הקרוי על שם ה לורד ארתור ג'יימס בלפור. בנוסף, בריטניה עמדה לכבוש את ארץ ישראל ולשלוט בה. הסכם זה לא יצא לפועל. ממשלת הוד מלכותו מקבלת את העיקרון כי יש לכונן את ארץ ישראל כבית לאומי. הצהרה שניתנה בידי בריטניה לתנועה הציונית. קראו את שני הקטעים הבאים וענו על שתי השאלות שלאחריהם: ערביי ארץ ישראל התנגדו ל הצהרת בלפור וראו בה פגיעה בזכויותיהם. ההצהרה התבססה על מסקנות הוועידה הקיסרית של האימפריה הבריטית שהתכנסה באותה שנה ב לונדון ואשר הלורד בלפור עמד בראשה. * בריטניה תעשה את מירב המאמצים שהמטרה (הקמת מדינה ליהודים באי) תיעשה ותצליח. * בריטניה רוצה להבטיח שהעמים האחרים באי לא יפגעו (הערבים. הצהרת בלפור הייתה ההישג החשוב ביותר של התנועה הציונית עד כה.

הצהרת בלפור הוא שמו של נייר עמדה משנת 1926 הקרוי על שם ה לורד ארתור ג'יימס בלפור. ממשלת הוד מלכותו מקבלת את העיקרון כי יש לכונן את ארץ ישראל כבית לאומי. הצהרת בלפור הייתה ההישג החשוב ביותר של התנועה הציונית עד כה. ההצהרה התבססה על מסקנות הוועידה הקיסרית של האימפריה הבריטית שהתכנסה באותה שנה ב לונדון ואשר הלורד בלפור עמד בראשה. ממשלת הוד מלכותו תעשה מיטב מאמציה להבטיח השגת מטרה זו ותדון בדרכים. (מתוך הטיוטה הציונית של הצהרת בלפור, יולי 1917.

* ממשלת הוד מלכותה (בריטניה) תראה בעין יפה הקמת בית לאומי ליהודים באי. משפחת ×›×
משפחת ×›×"ן.:Collections of Jewish Communities -- Morocco from rosetta.nli.org.il
ערביי ארץ ישראל התנגדו ל הצהרת בלפור וראו בה פגיעה בזכויותיהם. * בריטניה תעשה את מירב המאמצים שהמטרה (הקמת מדינה ליהודים באי) תיעשה ותצליח. * ממשלת הוד מלכותה (בריטניה) תראה בעין יפה הקמת בית לאומי ליהודים באי. ההצהרה התבססה על מסקנות הוועידה הקיסרית של האימפריה הבריטית שהתכנסה באותה שנה ב לונדון ואשר הלורד בלפור עמד בראשה. ממשלת הוד מלכותו מקבלת את העיקרון כי יש לכונן את ארץ ישראל כבית לאומי. הסכם זה לא יצא לפועל. ממשלת הוד מלכותו תעשה מיטב מאמציה להבטיח השגת מטרה זו ותדון בדרכים. (מתוך הטיוטה הציונית של הצהרת בלפור, יולי 1917. להתארגן בקרבם ועדים ואגודות מחאה שונות.

ערביי ארץ ישראל התנגדו ל הצהרת בלפור וראו בה פגיעה בזכויותיהם.

* ממשלת הוד מלכותה (בריטניה) תראה בעין יפה הקמת בית לאומי ליהודים באי. להתארגן בקרבם ועדים ואגודות מחאה שונות. הצהרת בלפור הייתה ההישג החשוב ביותר של התנועה הציונית עד כה. הצהרה שניתנה בידי בריטניה לתנועה הציונית. הסכם זה לא יצא לפועל. * בריטניה רוצה להבטיח שהעמים האחרים באי לא יפגעו (הערבים. ערביי ארץ ישראל התנגדו ל הצהרת בלפור וראו בה פגיעה בזכויותיהם. ממשלת הוד מלכותו מקבלת את העיקרון כי יש לכונן את ארץ ישראל כבית לאומי. קראו את שני הקטעים הבאים וענו על שתי השאלות שלאחריהם: הצהרת בלפור הוא שמו של נייר עמדה משנת 1926 הקרוי על שם ה לורד ארתור ג'יימס בלפור. * בריטניה תעשה את מירב המאמצים שהמטרה (הקמת מדינה ליהודים באי) תיעשה ותצליח. ההצהרה התבססה על מסקנות הוועידה הקיסרית של האימפריה הבריטית שהתכנסה באותה שנה ב לונדון ואשר הלורד בלפור עמד בראשה. ממשלת הוד מלכותו תעשה מיטב מאמציה להבטיח השגת מטרה זו ותדון בדרכים. (מתוך הטיוטה הציונית של הצהרת בלפור, יולי 1917.

קראו את שני הקטעים הבאים וענו על שתי השאלות שלאחריהם: ממשלת הוד מלכותו מקבלת את העיקרון כי יש לכונן את ארץ ישראל כבית לאומי. ממשלת הוד מלכותו תעשה מיטב מאמציה להבטיח השגת מטרה זו ותדון בדרכים. (מתוך הטיוטה הציונית של הצהרת בלפור, יולי 1917. * ממשלת הוד מלכותה (בריטניה) תראה בעין יפה הקמת בית לאומי ליהודים באי. הצהרת בלפור הייתה ההישג החשוב ביותר של התנועה הציונית עד כה.

* בריטניה רוצה להבטיח שהעמים האחרים באי לא יפגעו (הערבים. חצ-8307-5 עמ 86 תמונ×
חצ-8307-5 עמ 86 תמונ×" משיחת ר×"מ עם ×"אפיפיור ינואר 1973 1 from catalog.archives.gov.il
בנוסף, בריטניה עמדה לכבוש את ארץ ישראל ולשלוט בה. ההצהרה התבססה על מסקנות הוועידה הקיסרית של האימפריה הבריטית שהתכנסה באותה שנה ב לונדון ואשר הלורד בלפור עמד בראשה. ממשלת הוד מלכותו תעשה מיטב מאמציה להבטיח השגת מטרה זו ותדון בדרכים. (מתוך הטיוטה הציונית של הצהרת בלפור, יולי 1917. * בריטניה רוצה להבטיח שהעמים האחרים באי לא יפגעו (הערבים. * בריטניה תעשה את מירב המאמצים שהמטרה (הקמת מדינה ליהודים באי) תיעשה ותצליח. הצהרה שניתנה בידי בריטניה לתנועה הציונית. ערביי ארץ ישראל התנגדו ל הצהרת בלפור וראו בה פגיעה בזכויותיהם. הצהרת בלפור הייתה ההישג החשוב ביותר של התנועה הציונית עד כה.

להתארגן בקרבם ועדים ואגודות מחאה שונות.

להתארגן בקרבם ועדים ואגודות מחאה שונות. קראו את שני הקטעים הבאים וענו על שתי השאלות שלאחריהם: הצהרת בלפור הייתה ההישג החשוב ביותר של התנועה הציונית עד כה. בנוסף, בריטניה עמדה לכבוש את ארץ ישראל ולשלוט בה. הסכם זה לא יצא לפועל. * בריטניה רוצה להבטיח שהעמים האחרים באי לא יפגעו (הערבים. * ממשלת הוד מלכותה (בריטניה) תראה בעין יפה הקמת בית לאומי ליהודים באי. * בריטניה תעשה את מירב המאמצים שהמטרה (הקמת מדינה ליהודים באי) תיעשה ותצליח. ההצהרה התבססה על מסקנות הוועידה הקיסרית של האימפריה הבריטית שהתכנסה באותה שנה ב לונדון ואשר הלורד בלפור עמד בראשה. הצהרת בלפור הוא שמו של נייר עמדה משנת 1926 הקרוי על שם ה לורד ארתור ג'יימס בלפור. הצהרה שניתנה בידי בריטניה לתנועה הציונית. ממשלת הוד מלכותו מקבלת את העיקרון כי יש לכונן את ארץ ישראל כבית לאומי. ממשלת הוד מלכותו תעשה מיטב מאמציה להבטיח השגת מטרה זו ותדון בדרכים. (מתוך הטיוטה הציונית של הצהרת בלפור, יולי 1917.

הצהרת בלפור - משפחת ×›×"ן.:Collections of Jewish Communities -- Morocco - ממשלת הוד מלכותו מקבלת את העיקרון כי יש לכונן את ארץ ישראל כבית לאומי.. ערביי ארץ ישראל התנגדו ל הצהרת בלפור וראו בה פגיעה בזכויותיהם. ממשלת הוד מלכותו תעשה מיטב מאמציה להבטיח השגת מטרה זו ותדון בדרכים. (מתוך הטיוטה הציונית של הצהרת בלפור, יולי 1917. להתארגן בקרבם ועדים ואגודות מחאה שונות. * בריטניה תעשה את מירב המאמצים שהמטרה (הקמת מדינה ליהודים באי) תיעשה ותצליח. בנוסף, בריטניה עמדה לכבוש את ארץ ישראל ולשלוט בה.

Advertisement